dissabte, 28 d’abril del 2012

8 comentaris:

  1. Hola Tomeu!

    Aquest vídeo és molt curt, dura 2 minuts i 38 segons, és molt poc.
    Esta bé perquè diu moltes de les conseqüències que te fumar.

    ResponElimina
  2. Hola Tomeu te volia dir que he vist aquest video , i es molt trist , no fan ganes de veurelo sobretot a qui el xerra no m'agraga gens sentir sa seve veu , me posa molt nirviosa . Pero per una altra banda m'agrada per que fa veure sas consecuencies que te.

    ResponElimina
  3. Hola Tomeu ,

    He vist aquest video m'agrada perquè diu que no passa res fumar però ell està fatal però no ho vol dir. També està molt bé perquè diuen les conseqüenciès que pots tenir fumant.
    I lo ultim que també es un poc trist amb les bolles de gas que tenen ell i el seu amic.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat un munt aquest video.

    ResponElimina
  5. hola tomeu e vist aquest video i es molt divertit perque havia vist com aquell home estava amb l'aparato de que no pot charar sense ei

    HAMZA HAMOUDANE NASRI

    ResponElimina
  6. hola tomeu e vist aquest video i es molt divertit perque havia vist com aquell home estava amb l'aparato de que no pot charar sense ei

    HAMZA HAMOUDANE NASRI

    ResponElimina
  7. Hola Tomeu, m'ha agradat aquest video, coincideixo amb totes les altres opinions. No m'ha agradat la veu del que fumaba, em feia patir més que riure, totes les conseqüencies que diu són veritat, encara que no sempre pasen...
    Bé, aixo es tot, adeu Tomeu i gracies per el video.

    ResponElimina

RÀDIO I PREMSA DEL MOLINAR: Darrera tutoria al Ceip Es Molinar

RÀDIO I PREMSA DEL MOLINAR: Darrera tutoria al Ceip Es Molinar : Això no és ben bé cap programa de ràdio, però ho volia compartir amb qualse...